You need someone to hold you tight

Written: 2009-06-04 @ 15:00:14
Hallå bloggen & läsarna,
var ett tag sen som jag gjorde en 'riktig' uppdatering. Har mest varit massa konstiga inlägg på den senaste tiden, haha. Händer inte så mycket just nu, skolan slutar om en vecka och lektionerna är bara slappa. Kollar på film både på engelskan och svenskan och idag hade jag min sista datakunskap lektion förevigt! I tisdags hade jag min sista naturkunskaps lektion också.. Var nere i stan innan och lämnade tillbaka min klänning från Gina. Efter det sprang jag in på HM lite fort och efter ungefär 5min kom jag ut med en ny klänning, haha. Hittade en lite mer rockig klänning och jag trivs mycket bättre i denna än den från gina. Nu är bara skor problemet..

Tänkte skriva ett 'Veckans Band' inlägg senare, något förslag? Var ett tag sedan som jag gjorde det nu, har helt och hållet glömt bort det!

Hade bra, Ema \m/


Lite av klänningen +ett svart nagellack , Alltid nödvändigt ;)

Kommentarer
Postat av: Elina♥

åh va fin blogg!:D♥

2009-06-04 @ 16:22:32
URL: http://elinalatin.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Vad tycker ni om New Moon trailern? JAG ÄLSKAR DEN! om ni nu missat den så finns den i min blogg :) http://sandratjulins.blogg.se/2009/june/jag-door-fan-snart-o.html#comment

2009-06-04 @ 17:59:53
Postat av: Renée

shit vilken grym klänning!

2009-06-04 @ 18:14:10
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0