I've been burning in water and drowning in flame

Written: 2009-07-21 @ 16:35:43
Hallå bloggen,
kom precis in efter en blåsig promenad runt munksjön med Bella. Nästan storm ute ju, speciellt där det är "öppet" vid vattnet. Där höll man på att blåsa bort. Ska strax lägga upp bilderna från Sonisphere, har bara några kvar så ni får stå ut en liten stund till. Förövrigt så sitter jag och kollar på bilder på rockfoto från i lördags. Jag vill tillbaka! Eller i alla fall se Machine Head och Metallica en gång till. Skulle göra mig väldigt väldigt glad.

Hade Bra, Ema \m/



Kommentarer
Postat av: SannaVonAwesome

hahaha du är med på Jnytt.se :D varför har du inte sagt nåt om det ditt as? ;D

2009-07-21 @ 17:44:13
Postat av: Ema - Metalälskare och Fotonörd

sv till sanna: för jag hatar den bildjäveln. och jag sa att jag hade blivit intervjuvad av en tidning men jag ville inte säga vilken:p

2009-07-21 @ 17:45:45
URL: http://emaaaaa.blogg.se/
Postat av: SannaVonAwesome

neej det va asfint ju!

2009-07-21 @ 22:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0