I'm waiting in my cold cell when the bell begins to chime

Written: 2009-07-24 @ 13:54:11
Hallå,
sitter och dunkar musik och redigerar bilder. Testade mina nya lösögonfransar och då måste man självklart ta lite kort också. Men jag tänkte i alla fall bara visa vad jag köpte igår på Ullared, har inget intressant att skriva alls. Både foto-och skriv fantasin är helt borta.


bild 1: Lösögonfransar,nagellack, sminkborstar och smink svampar
bild 2: plåtplånbok, miniräknare. Äntligen kanske jag får 5 poäng mer på matteproven då jag har alla knappar man behöver ;>

Volbeat Live DVD och Metal - A Headbangers Journey. Sjukt najs, har redan kollat på båda, love it!

Volbeat och Iron Maiden CD. kärlek på hög nivå!

Sist men inte minst, massa underkläder. På bilden är det 2 Bh-ar & 2 trosor. Orkade inte fota det andra. Sen köpte jag även 2 jättestora kuddar som jag har i sängen + sängkappa.

Allt detta gick nästan på 800kr. Om jag skulle köpt detta hemma skulle det gå på 2000+
ema<3ullared

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: I know! :p

2009-07-24 @ 16:49:54
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0