And I'm still waiting for the rain to fall

Written: 2009-01-05 @ 21:53:11
Godkväll kära läsare ;)
Ännu en dag har flugit förbi och jag har inte gjort något.. Har väl mest suttit här och segat.
Just nu håller jag på att fixa lite små saker med bloggen, jag vill byta header igen.. jag blir a l d r i g nöjd!
Fast jag blev sjuuuuukt nöjd med headern jag gjorde till min kompis Antonia innan, kolla gärna in den:)

På torsdag börjar skolan igen, fast det ska bli ganska skönt. Då har man i alla fall någonting att göra på dagarna och så får man ju se alla snygga killar på skolan ;) Har inte sett dom på jätte länge nu :( *sadface*
Men jag längtar inte tills fredag >.< Vi börjar 9.45 med engelska som slutar 11, sen har vi väääärsta håltimman till 14.35 och då har vi idrott som slutar 16.10. (Vi har håltimme bara för vi inte har någon text lektion)
Så jag och Sanna får väl gå ner på stan eller något^^

Nu ska jag fortsätta med bloggen lite :]
Hade bra \m/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0