And the story keep on rollin', out from a sad man's tongue

Written: 2009-02-12 @ 17:37:01
Goddagens :}
Yttligare en dag har gått på lovet och jag har inte gjort någonting. Jag är jätte seg och orkar inte göra något, orkar inte ens hoppa in i duschen :<  Jag behöver nog skola för när jag har lov har jag så tråkigt så jag sitter bara framför datorn och tvn. Inte kul..

Har lagt in en nedräkning till metaltown på bloggen nu, ovanför min visningsbild :) Jag längtar jättejätte mycket! Låt dagarna gå fort. Igår skickade jag in ett mejl till festivalphoto för dom söker nya rockfotografer men man måste vara 18 (fyller det nästa år) men om dom verkligen behöver någon fotograf och dom inte får in någon 18+ så finns det en liten chans att jag kanske kan få ett litet jobb ;) Man får ju alltid hoppas :) Det skulle vara sjukt kul i alla fall.

Hade Bra,   Ema \m/



[ Just nu:  Volbeat - Sad man´s tongue ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0