För stan är full av tanter och tragik

Written: 2010-03-23 @ 12:11:28
I helgen var jag somsagt i Göteborg tillsammans med Lizette och Stina och vi hade det hur bra och underbart som helst! På fredagskvällen såg vi Alice I Underlandet 3D och jag tycker att den var väldigt bra, hade inte så höga förväntningar som tydligen alla andra har så ja, jag tyckte att den var bra. Depp var så söt!

På lördagen stack vi in tidigt till stan och kollade runt i massa affärer, köpte en jättesnygg döskalle ring och döskalle örhängen. Sen åkte vi hem igen en stund sen drog vi vidare till lisebergshallen där Kent skulle spela. Vi kom dit 1½ timme innan insläppet och när vi väl var inne vid scenen stod vi på fjärde raden i mitten! Såg jävligt bra måste jag säga och jag behöver nog inte beskriva hur underbart det var att se dom för tredje gången. Åh, ryser så fort jag tänker tillbaka på det. De spelade massa gamla låtar, blev jäkligt glad när de spelade Palace & Main och Musik non stop. Sen under mannen i den vita hatten så blev liz och stina världens lyckligaste personer då dom fångade ett varsitt plektrum som jocke kastade ut. Jag fick nöja med mig ögonkontakt och att han pekade på mig 1 eller 2 gånger.

Bilder från konserten kommer senare!






Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej :)



Ville bara tipsa om en tävling i min blogg (http://hannahsworld.se) där du kan vinna ett valfritt smycke från Aldora.se



Var gärna med och tävla :)



Ha en fortsatt bra dag!

2010-03-23 @ 15:25:12
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
Postat av: M

Nutella äger ja :D

2010-03-23 @ 20:33:36
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: avis-tjejen Frida

men åh! nu blir jag bitter! det låter så underbart och Jocke har röda skor!

2010-03-24 @ 16:36:21
Postat av: Sandra

haha va söta de är när de sover!

2010-03-26 @ 15:10:03
Postat av: Marlene

SvampBob!!!! =)

2010-03-29 @ 02:26:52
URL: http://marlenezufic.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0