Nyårslöften

Written: 2010-01-01 @ 21:45:42
I och med att typ alla andra skriver sina nyårslöften på sin blogg kan väl jag också göra det då;

1. Börja träna och äta rätt! Imorgon börjar mitt gymkort gälla så nu jäävlar, måste även börja äta ordentligt och lära mig äta mat (läs kött). Annars lär jag ju aldrig gå ner i vikt om jag inte äter..
2. Växa mera som person. Jag måste börja våga mer, få ner min blyghet och vara mer social mot nytt folk.
3. Börja sköta mig ordentligare i skolan. Dvs börja plugga i tid och inte vänta till dagen innan
4. Skaffa ett jobb! så jag kan få in lite extra cash i månaden..
5. HA DET FÖRJÄVLA KUL! Lix, jag börjar sista året på gymnasiet och fyller 18!

(listan kanske fylls på i efterhand..)

Kommentarer
Postat av: STINA

det låter svinigt bra :D

2010-01-01 @ 22:08:48
URL: http://stinarasbergs.blogg.se/
Postat av: SannaAwesome

3an kommer du aldrig lyckas med, bara så du vet lix

2010-01-02 @ 13:16:31
Postat av: Ema - Metalälskare och Fotonörd

hahahah det vet jag väl...

2010-01-02 @ 13:50:55
URL: http://emaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0