I've been lost I've been found, I've been fooling around.

Written: 2010-01-26 @ 20:11:48

Idag på fotolektionen skulle vi framkalla bilder utan filmrullar! Istället la vi lite föremål direkt på fotopapperet och resultatet ser ni ovanför! Jävligt coola bilder måste jag säga, sen behöver vi inte diskutera min fantasi. Den var ganska låg idag, som den iofs brukar.

Just nu sitter jag och lyssnar på underbara The Sounds och skriver på min engelska uppsats som jag suttit med nu i ett x antal timmar. Börjar bli riktigt trött på detta nu, som tur va är jag snart klar. Har bara en punkt kvar. Sen om jag har skrivit rätt är en annan sak. Men jag orkar inte bry mig. Imorgon blir det skridskor på idrotten igen, kan säga att jag liknar bambi på jävligt hal is. Nu måste jag skriva klart engelskan

Hade Bra, Ema \m/

Kommentarer
Postat av: Noss Folo

Intressant, verkligen, jätteintressant...

2010-01-26 @ 21:15:33
Postat av: STINA

FAAAIIL BAKGRUND :D

2010-01-27 @ 10:45:04
Postat av: Michelle [michellepaine.blogg.se]

hej fina du, skulle du vilja vara med i min fototävling med temat sport? :) det kan vara vilken sport som helst!

2010-04-12 @ 13:25:00
URL: http://michellepaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0