You suffocate me with your bad attitude

Written: 2010-02-20 @ 16:47:42
Hey dudes!
Hade ni en trevlig fredagskväll igår? Det hade i alla fall jag. Var somsagt hos Sanna och vi satt väl mest vid datorn och flummade och drack öl, haha. Nu har jag även lärt henne att tycka om metal/hårdrock, känner mig sjukt stolt. Vid halv två tiden begav jag mig hem och låg och kollade på en film till klockan var typ halv 5. Perfekt avslutning på en bra kväll helt enkelt! Ni som även är vän med mig på facebook kan ju se en väldigt vacker video på mig när jag ska visa Sanna hur man headbangar efter hennes väldigt fina försök, trodde seriöst att jag skulle dö. Alkohol och headbangning är ingen bra kombination. uuh

Jag hoppas att ni röstar på Crucified Barbara ikväll i melodifestivalen! Det ska i alla fall jag, dom spelar sist av alla bidrag och låten heter Heaven or Hell.

Kommentarer
Postat av: Bumbi

Sparar det bästa till sist! :)

Har faktiskt inte lyssnat på låten än. Hoppas den är bra! :D

2010-02-20 @ 20:42:45
URL: http://annabumbi.blogspot.com
Postat av: marre

;) förstog det.

2010-02-21 @ 09:06:20
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: M - Bloggar om personlighet, skönhet, mode och foto!

Hej! :D

Nu har jag satt igång Veckans blogg som många har frågat efter så nu hoppas jag att du är en av dem som anmäler sig!



Kram Michelle

Postat av: DANIELA

Yeah, den var lätt bäst!

2010-02-24 @ 19:49:28
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0