Let me see you stripped

Written: 2010-02-15 @ 13:37:47
Hey guys,
sitter och lyssnar på min Metaltown playlist och tycker att det kan bli den 18 juni så jag får stå där på underbara frihamnen och lyssna på bra musik. Finns fan inget bättre! Sommaren kan komma överhuvudtaget nu, är så förbannat trött på kylan och snön. Men först vill jag ha en riktigt härlig och varm vår. Som det var förra året, vad jag vill minnas i alla fall.

> Sommarens Festivaler del.2 kommer nog lite senare


Hade Bra, Ema \m/


[ Just nu: Rammstein - Stripped ]

Kommentarer
Postat av: Mamajay

Hej. Jag har börjat med Veckans bild och jag tycker att du är en fantastisk fotograf så jag undrar om du vill anmäla dig?

Kram, Mamajay! :D

2010-02-15 @ 16:58:55
URL: http://mamajay.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

ååh, fyfan vad nice det kommer bli <3 löjlig som jag är låg jag igår innan jag somnade och gruvade mig inför om jag skulle våga stå längst fram/så långt fram det går eller inte. FATTA trycket :s lite rädd är jag faktiskt om mig själv.



sv: they are :/

2010-02-15 @ 17:46:56
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0