Keep on rockin

Written: 2010-04-08 @ 19:13:52
Jag känner peppen komma mer och mer nu inför imorgon. Det ska bli så jävla gött! Senast jag såg Hardcore Superstar var på Metaltown 08 men då stod jag och väntade på att Bullet For My Valentine skulle börja spela så jag var lixom inte i själva publiken, men det var väl ändå lite tur det då deras publik tyvärr sög. Men imorgon då jävlar! Konserterna i huskvarna har ju sina rykten om att ha den bästa publiken och jag håller fan med, ni som inte varit där ska bara veta vilken stämning det är. Ryser jag bara tänker på det. Sen ska vi ju inte glömma att underbara Bullet är förband också, fasen vad taggad jag är nu. Frontrow, here I come!



[ Just nu: Bullet - Dusk til Dawn ]

Kommentarer
Postat av: von Erran

sv: Ja verkligen, brukar lyssna på dom när ja e arg ;)

2010-04-08 @ 20:22:22
URL: http://vonerran.blogg.se/
Postat av: von Erran

sv: Där ser man hur stor koll ja har lixs.. hehe vet faktiskt inte vilka de är. Jag var mycke mer för rockig/ punkig musik för en 2-3 år sen faktiskt :)

2010-04-08 @ 20:38:54
URL: http://vonerran.blogg.se/
Postat av: En awesome Sanna

Hallå?! Vart är mitt grattisinlägg?? o.O

2010-04-08 @ 21:10:06
Postat av: En awesome Sanna

I'm totally pissed



och jag kommar fan aldrig orka kommentera mer pga koden :(

2010-04-09 @ 01:24:19
Postat av: Renée

Ohh, ha så kul :D

2010-04-09 @ 14:06:14
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0