Any cold winter night, You will all die

Written: 2009-09-15 @ 17:36:45
Hallå,
vad har ni för er en sånhär dag? Själv sitter jag och lyssnar på bandit där dom just nu pratar med Danne @ Mustasch och frågar om hans senaste tatuering. Tycker att det kan bli den 23oktober någongång så jag kan få se dom live igen! Ska bli sjukt najs. Påtal om konserter, Jag och Stina ska kanske fota på Nordiska Gårdsbands Festivalen här i stan. I skolan 'jobbar' vi på skoltidningen fikapau.se och då fick vi frågan om vi kan tänka oss att fota och skriva om festivalen och självklart ville vi det. Nehe, nu har jag inte så mycket mer att skriva

Hade Bra, Ema \m/



Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Sv; Okej :D

Jag svarar på kommentarer :)

2009-09-15 @ 18:17:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Jessica

ohh, hoppas att ni får fota där då :D hade ju varit jättekul

2009-09-15 @ 18:54:48
URL: http://byjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0