It’s not a false alarm

Written: 2009-10-03 @ 17:33:07
Hallå,
herregud vilket väder vi har. Blåst, regn och bara några grader. Man behöver ialla fall inte ha dåligt samvete över att man sitter inne hela dagen. Dock så ska jag kanske ner till rådhusparken lite senare då vi i klassen ska fota lite. Men vi får se hur jag gör..

Hittills har helgen varit sjukt bra, idag fick jag besök från en killkompis och det var hur trevligt som helst. Dock så mådde jag skitdåligt helt plötsligt så då tyckte jag lite synd om honom, haha. Imorgon ska jag fika med Sanna så då ska det pratas en jäkla massa skitsnack och andra privata saker, eller vad säger du sanna? ;D

Hade Bra, Ema \m/



Kommentarer
Postat av: Sanna (the one and only)

Det låter awesome imo! :D

2009-10-03 @ 17:47:58
Postat av: Metalnallen

InFlames, mm, längtar till Taste Of Chaos i Scandinavium :)

2009-10-11 @ 16:04:04
URL: http://metalnallen.blogg.se/
Postat av: Metalnallen

Hehe, InFlames, Killswitch Engage, Every Time I Die, Maylene And The Sons Of Disaster och Dead By April på samma spelning :) Har så tur att min fru köpte biljetter som tidig julklapp :)

2009-10-11 @ 17:37:22
URL: http://metalnallen.blogg.se/
Postat av: Metalnallen

Hehe, du får göra det :)



InFlames har jag sett en gång tidigare, och det var en av de bästa konserter jag varit på! KsE har jag aldrig sett, men ser verkligen fram emot, de har en av mina absoluta favoritvokalister, DbA är jag inte så imponerad av, inte på platta, så får hoppas de är bättre live :)

2009-10-11 @ 17:56:34
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0