Couse it´s mine, mine, mine

Written: 2009-10-20 @ 14:44:50
och priset för sämsta uppdateringen går till *dundundund* Ema!

Hej folket,
Jag vet att min uppdatering suger som fasen nuförtiden men jag har verkligen ingenting att skriva om och hur roligt är det att läsa helt ointressanta inlägg egentligen? Jag själv tycker att det är det roligaste som finns, nat. I helgen fotade jag på Nordisk Gårdsbandsfestivalen somsagt. Så jag, Evelina och Stina sprang runt där i fotodiket och fotade massvis med bra band (tycker jag ialla fall, stina håller nog inte med mig) ;) Bilder från det kommer upp lite senare! Fick en hel del grymma bilder som jag är nöjd med, funderar på att skicka några bilder till vissa av banden.. Eller vad tycker ni?

Jag har vunnit två biljetter till mustasch! Så på fredag ska jag stå och sjunga med i vartenda jävla låt de spelar och ha en perfekt början på höstlovet. Låter inte det alldeles underbart? Nu kom mamma med mat

Hade Bra, Ema \m/

ses på fredag\m/


Kommentarer
Postat av: Dennis

Vill också se mustasch :(

2009-10-20 @ 18:49:04
URL: http://baronlacroix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0