Scars Make People

Written: 2009-11-26 @ 14:22:56
Hey guys,
dålig uppdatering jag vet, måste verkligen skärpa mig. Men samtidigt är det tråkigt att läsa ett inlägg som inte ens handlar om något speciellt. Inte för att detta inlägg kommer göra det heller.. Idag var jag hemma från skolan, mår hur konstigt som helst. Idag ska världens svåraste svenska uppgift lämnas in, speciellt för en som verkligen inte kan argumentera. Vi har fått en text av Jonathan Swift  och ska då motargumentera mot honom, självmord gånger tusen. Men det är bara att sätta igång, som jag sagt i några dagar nu. På world dokumentet står det fortfarande 0 tecken. Skulle behöva någon som gör mina läxor åt mig, någon frivillig?

Hade Bra, Ema \m/

Kommentarer
Postat av: Al

Ibland känner man inte alls för att blogga. Och du har ju skolan som tar mycket tid och energi också.

Lycka till med uppgiften;)

2009-11-26 @ 17:15:42
URL: http://rockfashion.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0