I could stay awake just to hear you breathing

Written: 2009-11-04 @ 17:41:28
Hallå,
jag blir så trött! Skolan tar död på mig, har 3 prov på 2 dagar. Har mediekommunikation tills imorgon i och med att jag var sjuk den dagen vi hade provet. Sen har jag både filmkunskap och matte b prov på fredag. It´s killing me! Jag behöver helg nu, även om vi ska vara i skolan på lördag mellan 10-13. Det är nämligen PB-dagen då alla 94:or får komma och kolla på skolan och de olika programmen. Det vi fotoelever ska göra är skitkul, berättar mer om det senare för nu måste jag fortsätta plugga.

Hade Bra, Ema \m/

photoscreen @ Aerosmith - I don´t wanna miss a thing


Kommentarer
Postat av: Susanne - Mamma till Roky

sv; Härligt att höra. Vi är riktigt nöjd med resultatet även om det fortfarande är små saker som ska fixas och att alla kläder och smycken inte kommit in ännu. :)

2009-11-04 @ 17:51:01
URL: http://ultrapid.blogg.se/
Postat av: anna

Åh, Älskar den låten. Måste vara en av det bästa låtarna som någonsin gjorts :)



Vill du eller kanske känner någon som är intresserad av att åka på språkresa i sommar? Kika in på min blogg för detaljer ;)



kram

2009-11-11 @ 19:05:44
URL: http://annaringbys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0