When you see the simple things, It's not too late to learn

Written: 2009-05-12 @ 16:49:11
Hallå,
sorry för dålig uppdatering men som ni vet så har jag en helvetesvecka i skolan med prov och redovisningar varenda dag. Idag hade vi i alla fall tur för vi hade inget mediekunskapsprov utan det blir den 2 juni iställlet och på naturkunskapen slapp jag och sanna redovisa så det blir nästa vecka istället :)

Nu ska jag fortsätta plugga men ni kan väl slänga in någon kommentar så blir jag glad^^
Hade bra, Ema \m/



Iron Maiden \m/

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch hatar när skolan slänger in en massa prov och så nu mot slutet av året :/

2009-05-13 @ 11:42:46
URL: http://sandraj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0