It's a long way back when you're down down in black

Written: 2009-05-04 @ 14:10:19
Hallå,
idag är jag hemma från skolan. Vet inte riktigt vad det är med mig men jag mår sjukt konstigt. Har säkert något med pollen att göra. Sov till ungefär 12 idag och jag är fortfarande trött. Drömde världens bästa dröm om Metaltown inatt! Vädret var perfekt = inte för kallt, inte för varmt och alla på festivalen var sjukt peppade. Funktionärer gick och delade ut gratis cider och öl till alla så jag var överlycklig(lol) Sen hade dom anordnat en tävling så den som hade ett speciellt nummer på sin biljett vann ett backstagepass och självklart vann jag! Så efter festivalen festade jag med Slipknot, Marilyn Manson och Mustach + några mer. Haha, sjuk dröm! Fatta om det där skulle hända på riktigt, vet inte vad jag skulle ha gjort om det var jag som vann. Skulle säkert svimma eller något.. ;p

Nehe, nu ska jag göra lite naturkunskap..
Hade bra, Ema \m/



Mustasch @ Hultsfred

Kommentarer
Postat av: SannaAwesome

hata naturkunskap...

2009-05-04 @ 14:47:49
Postat av: Lizzy

Haha underbar dröm!



sv: Ja, In flames! :D

2009-05-04 @ 20:05:54
URL: http://muzicforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0