It all starts with a willing heart

Written: 2009-05-22 @ 19:25:32
Tack för alla fina och snälla kommentarer jag fått idag:*

Dagen har varit ganska seg, har mest suttit här och segat och fixat lite med bloggen. Ni har kanske lagt märke till den nya dropdown menyn nedanför headern? Helst av allt ville jag ha den i mitten men då failade det bara. Men det ser helt okej ut nu också..
Imorgon är det Rockit- Fest på kfum med massa band, Intohimo och Lay Down Your Guns bl.a. Ska bli sjukt kul och som jag skrev innan så ska jag försöka få bra kort. Vad har ni gjort idag då? :)

Hade bra, Ema \m/



Bilder från Ung Kraft, det är jag som är inringad ;p

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

sv: nej det kändes inte så kul :/ menmen!

2009-05-23 @ 13:31:58
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0