In your world, the night is no threat

Written: 2009-05-25 @ 17:01:38
hellu,
är hur trött som helst men det kan ju bero på att jag inte har ätit mina tabletter på en vecka (låg ämnesomsättning). Men idag köpte pappa nya till mig så nu ska jag väl bli lite piggare igen. Vi har projektvecka i skolan nu tillsammans med 2orna och det suger big time! Herregud. Ska gå 8-16 varenda jävla dag, jag kommer inte så ut! + att temat är hälsa och det gör det bara ännu tråkigare. Nog tjatat om det.. Valde min inriktning idag tills tvåan/trean. Blev foto i förstahand sen graf,text och sist expo. Så nu måste jag vänta enda tills nästa fredag för att få reda på min nya klass+ inriktning.

Hade bra, Ema \m/



Metaltown snart! \m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0