Du kan kalla mig utanför

Written: 2009-05-01 @ 19:11:32


Jag och mamma tog en promenad runt rocksjön + vätterstranden innan :) Känner mig otroligt duktig, har varit ute och gått nästan varenda dag nu i 1½ vecka. Men man kan ju knappt tacka nej till en promenad i detta underbara väder ;) När vi kom till piren köpte vi en varsin mjukglass och så snodde jag en popadelica poster (a) mohaha. Så snart ska jag sitta och försöka få bort all tejp och skit. Hoppas den blir så hel som möjligt :p

Hade bra, Ema \m/

Just nu: Movits - Fel del av gården

See you @ Popadelica!

Kommentarer
Postat av: Sanna

ohhh vill oxå ha en popadelicaposter! har bara en liten som man fick ta grattis på carlings...

Movits! FTW

2009-05-01 @ 20:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0