Some live their lives

Written: 2009-03-30 @ 17:31:02
Hallå..
herregud vad jag hatar att lyssna på radio! Jag blir galen snart, som tur är har jag bara ett inslag kvar..
Kanske ska berätta vad jag gör... haha. Vi har fått i uppgift i mediekunskapen att lyssna på "Studio Ett" på P1 och skriva en analys om programmet och detta ska in imorgon. Och ja, jag hatar att lyssna på radio. Speciellt detta för det är bara babbel hela tiden. Satt precis och lyssnade på ett 33 minuters reportage om Saudiarabien, skitkul.. not. Nog pratar om detta :p
    Idag har jag varit hemma sjuk. Jag har otroligt ont i nacken men det börjar släppa nu :)

Nu ska jag fortsätta med uppgiften så jag blir klar någongång, har suttit med detta hela dagen xD
Hade bra, Ema \m/


Adept @ Studion

Kommentarer
Postat av: Sanna

skulle det inte va inne på onsdag?!? :O panik

2009-03-30 @ 18:08:31
Postat av: Ema - Metalälskare och fotonörd

sanna: står på pappret senast tisdag v.14

2009-03-30 @ 19:59:14
URL: http://emaaaaa.blogg.se/
Postat av: Sanna

fast jag vill minnas att han sa onsdag

2009-03-30 @ 20:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0