Mp1a @ Ekobussen

Written: 2009-03-25 @ 17:35:04
Hallå..
Jag är helt slutkörd, min hals gör ont och jag har ont i fötterna. Idag var det somsagt våran tur att åka Ekobussen. Många vet inte vad 'ekobussen' är så då tänkte jag förklara lite snabbt.
Ekobussen är då en liten speciell buss som kör ut klassen till olika skogar så man får vandra/undersöka i dom. Detta har då med naturkunskapen att göra och för oss var det obligatoriskt att följa med annars får man inget betyg.

Så nu kommer en massa bilder :>


Dom räddade en kattuggla :)

alla dessa backar, hur branta & hala som helst



utsikten




äta mat i solen :>

all denna vandring... Upp för branta backar, ner för branta och hala backar, klättra över träd, klättra under träd, se till att inte få grenar i ansiktet, se till att inte trilla (jag klarade mig!) och massa saker till.
När jag kom hem slängde jag mig ner på golvet och dog.

Kommentarer
Postat av: Sanna

är oxå helt jävla slut >< btw så va kattugglan sööt

2009-03-25 @ 17:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0