Mama take this badge from me, I can't use it anymore

Written: 2009-03-01 @ 11:22:02
Hej igen :>
Var somsagt på vårdcentralen innan och dom kom fram till att jag har en vaxpropp och min hörselgång är jävligt inflammerad.. Så nu ska jag och mami åka upp till a6 för att köpa medicin på apoteket. Ska även kolla på skor hade jag tänkt, vill ha ett par svarta tygskor som finns på hm runt 100 lappen.
När jag kommer hem sen igen ska jag sätta mig med mediekunskapen, har prov på onsdag och jag måste verkligen få mvg på det så jag får mvg i betyget sen. Skulle vara jävligt nice för det skulle vara mitt första^^


Hade bra, Ema \m/



[Just nu: Guns N´ Roses - Knocking on heavens door]

Kommentarer
Postat av: lisanne

Guns´n roses is the shit :D

2009-03-01 @ 13:37:30
URL: http://liisanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0