Just wipe your own ass and shut your mouth

Written: 2009-03-08 @ 13:10:10
hallå :)
sitter här vid mitt fönster och kollar på all jävla snö som öser ner. Kan det inte bli vår någongång? Jag längtar jävligt mycket tills den dag man kan gå till skolan utan jacka och utan att frysa.
Just nu dundrar Pains musik ut ur hörlurarna, underbart! Det ska bli väldigt najs att se dom live :) Förra årets metaltown är löjligt om man jämnför med detta året (enligt mig). Herregud vilka band dom har bokat! Om jag räknat rätt så är det ungefär 5-7 band som dom inte har släppt än. Förra året var det 31 band och det blir det väl detta året också. Vettifan om det kan bli bättre än vad det redan är...

Senare idag ska jag kolla på the man in the iron mask.. Dom hade inte den på hemmakväll så mamma laddade ner den :)

Hade bra, Ema


amy lee

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh jag älskar Amy Lee! Jag såg att du bor i Jönköping. Jag har två systrar som bor i vetlanda och sen har jag en vän som uppträdde på Brahefestivalen i somras :) Ha det fint! Hanna

2009-03-09 @ 08:16:41
URL: http://www.metrobloggen.se/hannaomlivet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0