I see it in your eyes, take one look and die

Written: 2009-03-10 @ 13:25:17
goddag :)
måste börja inlägget med att säga att ni har varit ganska dåliga på att komentera den senaste tiden ;( kom gärna med förslag om vad jag ska skriva om på bloggen så den blir roligare :)

Idag hade vi bara utvecklingssamtal i skolan. Jag hade mitt vid 11.40 och jag var hemma igen strax efter tolv. Det gick finfint, jag är en sååån trevlig tjej som sköter mig sååå bra. Haha Fick också reda på att jag ligger bra till när det gäller att komma in på foto tills tvåan! :D Men jag ska ända fortsätta kämpa så jag kanske kan få mvg i rörlig bild och expo.

Nu ska jag äta
Hade bra, Ema \m/


[ Just nu: Motörhead - Ace of Spades]

Kommentarer
Postat av: Sanna

själv så fick man ju då två ig-varningar.. men utöver det så gick det bra ;D förutom att den där jävla Inger gav mig B i datakunskap :@

2009-03-10 @ 14:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0