i can't tell what the future is like

Written: 2009-03-27 @ 17:28:03
Hallå :}
Nu har jag kommit hem från skolan, vi var på racketcentrum på idrotten idag så därför kom jag hem mycket senare pga buss. Det var allt lite småtrevlig lektion, nästa vecka ska vi bowla :D
Ikväll spelar Bob Dylan i kinnarps arena så när jag gick förbi där idag såg jag när dom bar in massa instrument osv. Det var även vissa som stod och köade redan. Jag är så konsert sugen! Och idag var det egentligen meningen att jag skulle fara till göteborg för att se hammerfall :( ÅÅH, jag blir så arg när det inte blir som jag förväntat mig.

De två senaste dagarna har jag shoppat en hel del, två tights och två linnen. Det behövs verkligen! Imorgon blir det Panic & Action tour nere på kulturhuset så nu sitter jag här och peppar med Chemical Vocation :) Det blir trevligt, längesen jag gjorde något kul så jag lär vara helvild, haha.

Hade bra, Ema \m/


Metaltown biljetten fixades idag<3

[Just nu: Chemical Vocation - Pencils And Papers ]

Kommentarer
Postat av: Bella

Fin blogg!

Ha en bra kväll :)

2009-03-27 @ 18:04:02
Postat av: Hårdrockarn

ska också på metaltown \m/

2009-03-27 @ 20:51:02
Postat av: Hanna

kunde man köpa biljett för en dag bara? :) vill med dit! :D

2009-04-08 @ 14:00:04
URL: http://hanninator.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0