Hvtönten ska på match!

Written: 2009-03-19 @ 14:08:06
Som ni borde veta vid det här laget så är ju jag en hockey nörd när det gäller semi/kvartfinal & final om HV är med. Och tro det eller ej men jag ska gå på HV matchen ikväll :D:D HAHA (den visas även på kanal 9) Jag och sofi rättare sagt ska gå. Vi fick platser ovanför restaurangen så jag lär ju dö av svindel eller något. Min kamera följer såklart med så imorgon lär det komma upp foton om det blir några bra då :)

Nu får vi hoppas att dom vinner ikväll ;D
Ha en trevlig kväll, Ema \m/


Hv halsduk på (y)

Kommentarer
Postat av: Sanna

heja färjestad! ;)



(för det va dom de mötte va?)

2009-03-19 @ 16:15:53
Postat av: Anonym

sanna: Nej, frölunda ;) och hv vann:D

2009-03-20 @ 07:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0