For a while or for a day we chase the dark away

Written: 2009-03-04 @ 18:18:36
Hejsan:>
Här spelas det musik på full volym så jag nästan börjar få huvudvärk! haha, men det är så det ska vara ;) Jag börjar sakta men säkert verkligen inse att jag ska se Marilyn manson och Slipknot i sommar. För varje gång jag hör dom nu börjar jag le :) heh

Innan testade jag den nya Ben & Jerry glassen som har kommit i sandwich format. Den var nicenice^^ Men den kostar 25kr så jag lär inte köpa den ofta. Alltså.. varför ska allt vara så dyrt? Man har knappt råd med att köpa saker man vill ha och i samma stund "klagar" ägarna osv att deras produkter säljer dåligt. Men hallå, alla är inte gjorda av pengar. Eller hur? Allt jag skulle vilja ha just nu skulle gå på flera tusen, metaltown biljett som kostar 1300kr, skinnjacka för 1800kr, popadelica biljett 350kr, hörlurar till mobilen ~400kr och ett till minneskort till kameran som ligger oxå runt 400kr..
 Jag orkar inte ens räkna ihop vad allt det där blir för då blir jag bara deprimerad.. Det är helt enkelt bara att börja spara och hoppas att jag får sommarjobbet på vandrahemmet som håller på att byggas. Vi känner nämligen ägaren till det och dom kommer ha restaurang/café där inne så dom behöver massa folk. Så förhoppningsvis får jag och min syster ett jobb där inne :)

Hade bra, Ema \m/

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Ihh..tack! :D

2009-03-04 @ 18:26:38
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0