Another ghost across the sky

Written: 2009-03-31 @ 14:36:52
Hallå bloggen och läsarna..
Vilket härligt väder det är idag, visst solen lyser inte så jättemycket och det blåsen men det är otroligt varmt! Asnice :) Just nu sitter jag här och äter yougurt(?) och lyssnar på herbrightskies. Dom har gått på repeat ända sen i lördags, tröttnar aldrig. Isch, är lite smått förbannad på mig själv för att jag glömde matteböckerna i skolan, jag som tänkte börja plugga redan idag. Vi har prov på torsdag och jag fattar typ ingenting...

Bästa låtarna just nu med Herbrightskies:
1. Burn All the Small Towns
2. This is who we are

Hade bra, Ema \m/


Johan @ Herbrightskies

Kommentarer
Postat av: antonia

det är mina favorit låtar just nu också. :P

de är typ bäst!!

2009-03-31 @ 16:48:03
URL: http://antonia.blogg.se/
Postat av: Anonym

hm, ja vet inte. Någon dag på lovet kanske, om du har tid? :)

2009-03-31 @ 20:19:13
URL: http://antonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0