An Era Of Treachery

Written: 2009-03-29 @ 11:24:39
Godmorgon!

Jag är heeeelt slut! Jävlar vilken kväll det blev, hur bra som helst :D Först spelade något förband som jag inte kommer ihåg namnet på, sen spelade Chemical Vocation och dom var grymma som vanligt. Under den spelningen trillade jag hur mycket som helst så jag har sjukt ont i bena idag xD Efter dom spelade Adept. Dom var också grymt bra, bättre live än att sitta och lyssna på dom så som jag gör nu. Sen kom jönköpings stolthet, HerBrightSkies. Under alla konserter jag varit på har jag aldrig sett en sån galen publik. Vänta bara tills bilderna kommer ;) Herrejisses vilken bra kväll det var, bra band och bra människor man var med.  Efter konserten drog vi ner till mc donalds och åt. Sen kom jag hem runt tolv tiden :)
    Bilder kommer lite senare..

Tycker ni är lite dåliga på att kommentera ;(
Hade bra, Ema \m/



[ Just nu: Adept - Shark Shark Shark! ]

Kommentarer
Postat av: Sanna

awesome! :D

2009-03-29 @ 13:28:02
Postat av: Antonia

sjukt kul var det. :) det måste göras om. :D

2009-03-29 @ 16:30:27
URL: http://antonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0