09.00

Written: 2009-03-11 @ 09:02:03
hallå hallå :)
När jag vaknade imorse och kollade ut så fick jag se ett itt täcke på marken, fyfan!
Har precis duschat och nu sitter jag och kollar på vakna med the voice. Idag börjar jag vid halv 12 och det roliga är att jag har aldrig haft "sovmorgon" på onsdagar. Jag har alltid gått upp tidigt pga vissa saker bland annat att jag måste duscha.

Juste! Det har ju bokats nya band till popadelica. Bla, Au revoir Simone och Babian. (vilka namn vissa band har xD ) Det är väl fortfarande inget så jätte bra band på festivlen men jag ska gå ända. Om jag inte går kommer jag gå och ångra mig hela dagen. Det gjorde jag förra året i alla fall....

Nu ska jag klä på mig
Hade bra, Ema \m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0