There's whiskey in the jar-o, yeah

Written: 2009-06-07 @ 20:02:11
Förlåt för så dåliga uppdateringar, men som jag skrev några inlägg nedan så har vi skaffat Sims 3.. det borde förklara saken :p haha

Idag har jag inte alls gjort mycket. Jag, mamma och sofi drog upp till A6 och köpte skor + strumpbyxor till avslutningen, kollade på färg till mitt rum och lite annat. Solade igår igen och nu har jag faktiskt blivit brunare, i alla fall på magen haha. Vill gå ner dit nu igen men jag känner inte för att slänga ut ytterligare 50kr då jag bara har kvar 200 och det är ett tag tills studiebidraget kommer.. Aja, har inte så mycket att skriva egentligen. Blir nog lite mer imorgon

Hade bra, Ema \m/



[ Just nu: Metallica - Whiskey In The Jar ]

Kommentarer
Postat av: Anonym

metallica \m/

2009-06-07 @ 21:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0