Sommarlov!

Written: 2009-06-11 @ 14:06:20
Yes, nu är det sommarlov :) Men dock i bara 3 dagar för sen börjar jag jobba på måndag men det har ju med foto att göra så det gör inte så jättemycket. Vaknade precis från min ganska långa 'ligga-i-sängen-och-spela-tetris-paus'. Råkade visst somna tillslut, haha. Så nu sitter jag här vid sofis laptop för våran dator har gått sönder(!!!!!!) och äter mat.


> Spelschemat har kommit upp till Metaltown! Vi kommer få springa runt som jävla dårar den första dagen, haha. Men vad gör man inte för att få se otroligt jävla bra band? Biljetterna är även nästan helt och hållet slutsålda = Mer besökare än någonsin. Känner på mig att detta kommer bli en superduper festival :) Hoppas vädret är bra bara.

Hade bra, Ema \m/

Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan, lust att följa varandras bloggar via bloglovin? I så fall skriv tillbaka till mig när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

2009-06-12 @ 14:04:58
URL: http://miniimartina.blogg.se/
Postat av: ellen

Svar: Vad fint :) Jag är 176 ;)

2009-06-12 @ 16:38:34
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0