Let's seal it with a kiss and end this game

Written: 2009-06-21 @ 16:57:40
Hallå,
Lite sen uppdatering men bättre sent än aldrig, right? Idag har jag hunnit med att gå en sväng uppe vid Axamo sjön och sedan åkte jag och mamma till A6 för jag behöver en tröja/tunika som jag kan ha på mig på Metaltown. Köpte ett linne inne på Lindex men jag ska ner på stan imorgon och leta efter något mer. Problemet är pengar.. blä
Aja, det var lite från mig just nu.. uppdaterar kanske lite senare

Hade bra, Ema \m/

Mest spelade just nu:
Motörhead - Be My Baby
Pain - Bitch


Peter @ pain , ses på fredag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv:

Jaha okej, Jo men visst det kan jag göra :)

Jag skickar ett mail om en liten stund :)

2009-06-21 @ 18:28:18
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: systerlarsson

sv: ahah okej :)

2009-06-22 @ 10:48:30
URL: http://systerlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0