Bring Me Everyone

Written: 2009-06-30 @ 13:38:05
Hellu,
sitter här och kollar på massa bilder och videos från metaltown. Vilka minnen det kommer upp, det känns som om det vore flera veckor sen jag stod där på frihamnen i göteborg och skrek med i alla låtar. Jag vill tillbaka! Skulle göra vad som helst för att få uppleva allt det där igen. Speciellt Slipknot, herregud. Det är svårt att beskriva hur underbart det var. Man måste ha varit där för att förstå. Men tänk er, 20.000 pers står och hoppar sammtidigt och sjunger med i låtarna och hela piren skakar av allt hoppande. Helt plötsligt sätter sig alla ner och när Corey skriker 'Jump The Fuck Up!' hoppar alla upp och Joeys trummor faller neråt och snurrar runt. herregud.. ta mig tillbaka. Här kommer i alla fall mina videos:










Kommentarer
Postat av: Mia

Ooh Manson! :) Vart är Metaltown-festivalen?

2009-06-30 @ 14:57:16
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Martina

Dom va grymma på hultsfred för ett par år sen.. De mäktigaste va när corey taylor bad hela publiken att sätta sig ner o sen hoppa på befallning, marken gungade! Hörde att dom tyvärr inte gjorde de nu i helgen, men då hade väl hela skiten legat under vatten hahaha!

2009-06-30 @ 15:15:29
URL: http://bimbofierad.blogg.se/
Postat av: SannaDenBra

fan Ema, du skulle lagt upp inlägget 6 sek tidigare :| då hade det blivit leeeet jue ;)

2009-06-30 @ 16:06:00
Postat av: Martina

åhhh de e så ballt blir sån energi, min polare sa att dom inte gjort så :/ hmm hur e allt annars?

2009-07-01 @ 14:34:58
URL: http://bimbofierad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0