And fuck making hits, I'm taking credit for the death toll

Written: 2009-06-10 @ 14:15:57
Hej bloggen,
sitter här och degar as usual. Funderar på om jag ska hoppa in i duschen snart eller om jag gör det lite senare ikväll. Måste även raka benen, fixa ögonbrynen osv. Om man ska vara fin på skolavslutningen får man lida pin. Inte för att det gör speciell ont då.. Just nu spelas Marilyn Manson - Arma Goddamn Motherfuckin Geddon på Metalbox, h*lvete vad jag längtar till Metaltown! Ska bli så jäkla underbart. Satt och kollade på hela Slipknots konsert på Rock Am Ring innan och jag rös genom hela spelningen. Jag kommer säkert börja gråta när jag ser dom ;p

Hade bra, Ema \m/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0