We are stars now, In the dope show

Written: 2009-07-04 @ 12:20:55
Godmorgon,
igårkväll/inatt var det ett jäkla åskoväder här så jag kunde aldrig somna. Sen så är jag livrädd för allt som har med smällar att göra så jag låg i sängen och var livrädd, haha. Sen kom jag på att jag kunde ju ligga och lyssna på musik så då skulle jag inte höra åskan men tror ni inte att batteriet tar slut när det är som mest åska? Som tur va så lyckades jag somna i alla fall..  Jag vill hitta på något idag! Men jag vet inte vad.. Mamma och Sofi är och fotar bröllop och jag pallar inte att sitta inne hela dagen, speciellt inte när det är så fint väder. Får väl ringa runt lite och kolla om det är någon som vill vara med mig ;p

Hade bra, Ema \m/


bild från Pain @ Metaltown

Kommentarer
Postat av: Fi

AWESOME. Hittat en blogg som inte är rosa och inte handlar om mode för en gångs skull! Pluss du gillar manson, vilket som gör det ännu bättre. Skriv gärna något inlägg om honom.

2009-07-04 @ 14:55:34
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har =)



Vill du ha gratis kläder i en mängd olika affärer?

Eller biobiljetter kanske?

Tryck på länken och registrera dig, sen är det bara att samla poäng som du byter till presentkort i valfri affär. Superenkelt och roligt.



http://www.gratismode.se/?c=57742

2009-07-04 @ 15:18:01
Postat av: Anna

Mysig blogg du har :)

2009-07-04 @ 15:52:02
URL: http://despised.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0