The sun will never shine, In Black City

Written: 2009-07-16 @ 16:39:13
Hellu,
har fixat lite småsaker här på bloggen nu som ni kanske ser. Men det jag vill ha kan jag inte fixa, blä. Jag är sämst på sånt här. Idag har jag inte gjort någonting. Har bara suttit här och segat as usual. Men jag borde börja fixa i mitt rum för jag måste nämligen mublera om så jag kan få in min dubbelsäng! Min lillasyster har köpt en ny säng så jag tar hennes gamla och då kommer jag få värsta stora sängen :D haha.. Så det blir skönt. Nehe, om man ska ta och börja vända upp&ner på rummet då

Hade Bra, Ema \m/


Kommentarer
Postat av: SannaVonAwesome

emmmmut! imorrn ska vi fika :D

2009-07-16 @ 18:26:31
Postat av: SannaVonAwesome

det där va förresten en sjukt snygg bild! :D

2009-07-16 @ 18:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0