Ridin' through dustclouds and barren wastes

Written: 2009-07-13 @ 12:53:40
Hallå bloggen & läsarna,
sitter här och lyssnar på Iron Maiden och funderar på vad jag ska hitta på idag. Vädret är helt okej, det regnar i alla fall inte. Så precis att det är 3 månader kvar tills jag fyller år! Bästa presenten jag skulle kunna få är att få gå på Amon Amarth som spelar i göteborg samma dag. Fatta vad kul att få se ett skit bra band live på sin födelsedag. Problemet är bara att jag inte har någon att gå med. På tal om musik & live, Sonisphere närmar sig jättemycket! Har inte riktigt insett att jag ska se Metallica om några dagar. Det känns helt overkligt. Jag tillsammans med flera tusen människor ska stå där och sjunga med till kanske världens största band. Det känns helt sjukt.

Hade Bra, Ema \m/




[ Just nu: Iron Maiden - Run To The Hills (live at Ullevi)]

Kommentarer
Postat av: Malin

Cool header ;)

2009-07-13 @ 16:44:25
URL: http://mallelinn.blogg.se/
Postat av: Dennis

Jag måste fan se Iron maiden live nångång innan dom dör xD

2009-07-15 @ 20:31:49
URL: http://baronlacroix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0