Keep you in the dark and so it all began

Written: 2009-07-25 @ 12:13:28
Hallå bloggen,
lördag idag då. En vecka sen som Sonisphere var, herregud vad jag saknar det! Att få se Metallica live är det bästa som har hänt mig. Nu i efterhand ångrar jag mig verkligen över att jag inte trängde mig längre in i publiken. Menmen, gjort är gjort. Låg och kollade på Volbeat live DVDn igår och jag rös genom hela. Så underbara är dom! Funderar på att beställa lite bandtröjor, speciellt någon med Iron Maiden och Volbeat. Ska nämligen försöka sy om dom lite så det bli tubtoppar eller liknande. Såg en på Sonisphere som hade ett Metallica linne/tubtopp och den var hur snygg som helst. Fast å andra sidan så suger jag på att sy så jag får väl be min mormor om hjälp, haha.

Hade Bra, Ema \m/


Foo Fighters, någon vacker dag ska jag också stå i kameradiket och fota.

Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Satt han uppe på läktaren då eller? För jag hörde att ljudet "blåste" bort där uppe? Jag stod framme vid scenen, där var det då inget fel på ljudet :)

2009-07-25 @ 12:59:42
URL: http://metalnallen.blogg.se/
Postat av: mmautildah

fin blogg (:

2009-07-25 @ 20:01:22
URL: http://matildaah.blogg.se/
Postat av: Metalnallen

Haha, ja, så kan det ju också vara :) Det var en av de bästa konserterna jag vart på iallafall, om inte den bästa :)

2009-07-26 @ 12:02:03
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0