I've spent so much time throwing rocks at your window

Written: 2009-07-08 @ 12:49:40
Hallå,
nu är jag hemma från jobbet, fick ledigt nu på eftermiddagen för kl.18 ska jag och Liselotte fota nere på stan där det är massa små 'konserter' och sånt nu när det är massa EU-människor här. På tal om EU, hahah! Tv4 kom fram till mig och Liselotte innan när vi var på stan och skulle intervjuva oss och på varenda fråga dom ställde till oss om Eu så svarade vi: eeeeeeeeeeeeeeeh, vet inte*skratt*.. hoppas dom inte tar med det i nyhetssändningarna, då kommer jag dö! Igår intervjuvade Jnytt mig också, mindre kul.. Somsagt så har jag inte hunnit uppdatera någonting pga. jobbet. Just nu har vi en fotoutställning som började igår och slutar imorgon.

Aja, det var lite från mig i alla fall..
Hade bra, Ema \m/


nytagen bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0