Can we survive the blitzkrieg?

Written: 2009-07-13 @ 17:11:09
Hey guys,
kom nästan precis hem. Jag och Sofi har varit på A6 och köpt lite saker. Köpte mina efterlängtade pilotglasögon och det fick även bli lite puder och en eyliner. Behövdes verkligen då båda är nästan slut. När vi ändå var där uppe passade vi på att äta så det fick bli tacobuffé! Man fick äta hur mycket som helst för ungefär 75 kr. Ganska dyrt, men det var värt varenda öre.
Har precis lagt över alla pappas Metallica skivor till datorn så nu dundrar det ut massa underbar musik ur högtalarna. Peppen är på max och jag börjar inse att jag ska se dom på lördag.

Hade Bra, Ema \m/


älskade pilotglasögonen <3 Ville dock ha med 'spegelglas' men jag hittade inga :/

Kommentarer
Postat av: SannaVonAwesome

snyggt!

2009-07-13 @ 18:13:11
Postat av: [lisa bjernhagen]

tack så mycket sweet :D

2009-07-13 @ 18:33:08
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: sofia

jag har spegelglas (h)

finns på ur&penn! :D

2009-07-14 @ 16:25:12
URL: http://fiiiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0