We're the problem, but we're also the solution

Written: 2009-01-15 @ 14:42:24
Goddagens! :)
Detta får bli ett kortkort inlägg för jag har ingenting att skriva om,
det är ganska tråkigt att skriva om vad som händer i skolan hela tiden..
Imorgon har jag bara en lektion, skööönt! Både ljud lektionen och gympan är inställd :)
Så jag är bara i skolan mellan 9.45-11 , det borde vara så varje fredag tycker jag.. haha

I helgen måste jag gå ut och fota, har inte fotat på jätte länge! Har inga bilder att lägga upp här
eller på min bilddagbok .. Hoppas det blir fint väder bara :) Just nu snöar det här, blä

Nu ska jag äta..
Hade bra,   Ema \m/


[ Just nu: Slipknot - All hope is gone ]

Kommentarer
Postat av: G I L R A E N

Svar: Haha ja, vore inte fy skam om det fanns fler sådana. :P

2009-01-15 @ 16:19:09
URL: http://gilraen.se
Postat av: Dennis

Skön blogg, fin bild :)

2009-01-18 @ 14:04:38
URL: http://denniswesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0