Take me somewhere, I don´t wanna live in a dream one more day

Written: 2009-01-16 @ 13:45:01
Hallå! :)
J*vlaaar vad kallt det är! Jag fryser ihjäl ju :[ Jag längtar as mycket tills sommaren, sitta vid hamnpiren och äta glass och bara slappa i solen. Detta är första sommaren jag har en egen systemkamera också så det lär bli väldigt mycket kort :) hihi
Idag hade vi somsagt bara engelska sen gick jag och Sanna ner till stan och åt på mc donalds. Sen kollade vi i lite affärer och från och med nu hatar jag människor med skinnjackor tills jag skaffar en egen, haha. Jag vill ha en nu! Men det finns säkert ingen som passar mig :(

Jahaja, nu är det helg igen då och som vanligt har jag inget planerat. Mitt liv är ganska tråkigt har jag kommit på, jag går bara hemma hela tiden. Mitt liv = sitta vid datorn och sega

Ne, nu ska jag redigera några bilder
Hade bra,   Ema \m/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0