Runes to my memory

Written: 2009-01-14 @ 15:47:40
Hallå! :)
Hur är det med er idag då? Med mig är det bara finfint, är extremt sugen på kladdkaka.. Ska nog baka det senare, haha. Onsdagar är sköna, börjar halv 12 med engelska och självklart ger hon oss en ny skrivuppgift som vanligt och denna gången skulle vi välja något av förslagen hon hade skrivit om Irland. Så jag valdre Irlänsk musik men det var ganska svårt så jag funderar på att ta något nytt.. Det ska i alla fall lämnas in nästa fredag så jag har gott om tid. Ska verkligen försöka få VG-MVG i och med att jag ligger på G+ just nu i betyget. 
Direkt efter engelska lektionen hade vi mediekunskap så jag och sanna satt i cafét och jobbade :) Det gick inte så bra : < Jag körde fast hela tiden, usch. Det arbetet ska också in nästan vecka, rolig helg jag kommer få :/

Ne, nu ska jag göra annat
Hade bra,   Ema \m/


Kommentarer
Postat av: Karin

Okejjra..kommenterar väl här då...)))

2009-01-15 @ 15:00:50
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0