Just another star

Written: 2009-01-17 @ 15:07:50
Hellu!
Som ni ser så har jag bytt header.. Det var verkligen svårt att välja vilken jag skulle ta, men tack vara dom nio kommentarerna jag fick så blev det tillslut den med Sabaton.
Hittills har det inte hänt så mycket idag, jag har lekt med kameran lite och det blev kanske liiite för många ego bilder. Men typ ingen blev bra, jag är verkligen inte fotogenisk(?). Jag vill fota någon snart igen, både i studion och ute i naturen. Det är så trevligt och sjukt kul! Speciellt om alla bilder blir bra då och modellen blir nöjd ;]

Några bilder från när jag fotade antonia,







Nu ska jag sticka
Hade bra,    Ema \m/

Kommentarer
Postat av: Antonia

Headern blev jättebra :)

Men vi måste ju ses snart, så du kan fota lite :P

i veckan?! är nästan frisk nu :)

2009-01-18 @ 01:23:19
Postat av: fotograf sandra

Goodie :)

2009-01-18 @ 11:59:56
URL: http://sandish.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Måste säga att du är riktigt bra på att fotografera! Vad har du för kamera och vilket program använder du?

kram

2009-01-20 @ 19:36:17
URL: http://urkass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0