Just another pretty face

Written: 2009-01-18 @ 15:47:32
Goddag :]
Just nu håller jag på med min "Irish music" uppsats, det går åt h e l v e t e. Jag suger på engelska :[[
Annars har det inte hänt så mycket idag. Legat i sängen och kollat på In Flames dvd, alltid lika trevligt :) Igår fick jag reda på att pappas jobbakompis känner Anders! (sångaren i in flames för er som inte vet....) Eller, jag har vetat sen tidigare att han känner någon i In Flames men pappa trodde hela tiden att det var någon av gitarristerna.. Men nej, han känner anders. Så om dom skulle komma till metaltown iår igen (vilket dom inte kommer göra) så skulle jag och sofi få backstagepass o__o fatta vad underbart det skulle vara!
Juste, de vann ju pris igår för årets bästa rock/metal! :D woho grattisgrattis!

Ne nu måste jag fortsätta med engelskan
Hade bra,    Ema \m/


Kommentarer
Postat av: dennis

Haha, min gitarrlärare har jobbat med inflames när dom spelat in skivor och så.. Kommer tyvärr inte ihåg på vilket sätt.:( men de spelar inte så stor roll, nice ändå :D

2009-01-18 @ 19:14:24
URL: http://denniswesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0