I only wanna be with you

Written: 2009-01-12 @ 16:46:49
Goddagens!
Sitter här mätt och belåten och lyssnar på Volbeat. Jag har kommit på att dom påminner väldigt mycket om Metallica, i alla fall i en låt.
Började skolan idag med svenska.. Först planerade vi lite sen fick vi en skrivuppgift så jag, evelina och sanna gick och satte oss i cafeterian. Haha, det blev inte mycket skrivande. Min hjärna var inte tillräckligt vaken för att komma på något. Sen hade vi musik och då skulle vi lära oss "Stand by me" (tror jag det var..) på trummor,gitarr,bas och piano. Jag var jätte seg så det gick åt helvete :( Ehm, sen vare äcklig mat och sen hade vi den otrooligt tråkiga ljud lektionen. Jag höll på att somna i slutet. Kommer inte orka med alla ljud lektioner :( och nästa lektion ska vi ut på stan och intervjuva 15-20 personer, döda mig någon?

Jag är väldigt väldigt väääldigt nyfiken på vilka dom sju prenumeranterna är, så jag tycker att alla ska kommentera :D haha

Nu ska jag kila vidare
Hade bra,   Ema \m/


Kommentarer
Postat av: Daniel

(e en av dem men e blyg!)

2009-01-12 @ 17:08:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sanna

jag! :D

2009-01-12 @ 17:28:57
Postat av: Madeleine

Jag är en :P

2009-01-12 @ 17:31:53
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: evve

åh volbeat<3 :D jag prenumererar fast det kanske du vet ;D

2009-01-13 @ 01:18:05
URL: http://eeveliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0