Where is my mind?

Written: 2009-02-08 @ 15:26:29
Goddag :>
Har precis ätit mat så nu är jag proppmätt.. Innan när vi var på Ica Maxi var det strömavbrott där så det var skit kul att gå omkring där i mörkret.. det ända som lös var frysarna. Så all personal sprang runt med ficklampor och frågade om man behövde lys-hjälp, haha. Imorse la jag i den mörkröda färgen i håret, blev inte sååå mycket skillnad. Men nu är håret faktiskt ganska snyggt, men jag ska ändå lägga i en svart färg vid hårbottnen för där lyser det verkligen rött och det är as fult.

Imorgon fyller min lilla bells två år :* hihi. Vi köpte lite ben och en leksak till henne. Sen ska vi göra en tårta som består av levepastej, hundmat, godis och hönekaka. Hon älskart^^

Hade bra,   Ema \m/


Kommentarer
Postat av: Sanna

snyggt hår! :D

2009-02-08 @ 19:04:49
Postat av: Emily

När jag såg rubriken började jag direkt tänka på en av mina favoritlåtar med the Pixies.



Du tar jättefina foton!

2009-02-09 @ 09:37:16
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0